środa, 4 listopada 2015

Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever.

Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever.

Gabi Stickler to 35-letnia fotograf amator z Niemiec. Jej pasją jest fotografowanie swojego psa (Mali) w różnych sytuacjach.
Jak przystało na retrievera, Mali kocha wodę, kałuże i błoto.

Więcej informacji / More info: Mr.GoldenRetrieverMALI

Gabi Stickler is 35 years amateur photographer from Germany. Her passion is to photograph her dog (Mali) in different situations.
As befits a retriever, Mali loves water, puddles and mud.  


Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever. 
Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever. 
Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever. 
Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever. 
Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever. 
Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever. 
Gabi Stickler - mój golden retriever. Gabi Stickler - my golden retriever. 
Boredpanda.com 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz