sobota, 2 maja 2015

Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern.

http://golden-wires.blogspot.co.uk/ 

Strefa Komfortu fotografa Tadao Cern to projekt,
pokazujący prawdziwych ludzi i prawdziwe historie.
"Podczas spędzania weekendu nad morzem, postanowiłem odwiedzić plażę publiczną, której nie widziałem od czasu, kiedy był małym chłopcem. Tam zobaczyłem możliwość uchwycenia wielu historii tylko od patrzenia na rzeczy, które ludzie ze sobą przynoszą. Zostałem tak natchniony, że porzuciłem wszystko co robiłem i zabrałem się do nowego projektu. Wróciłem w następnym tygodniu z całym sprzętem potrzebnym do sesji zdjęciowej.
Zacząłem tę serię, bo byłem zaskoczony, jak pewne miejsce i otoczenie może wpływać na zachowanie ludzi. Podczas naszego codziennego życia staramy się ukryć nasze braki, zarówno fizyczne jak i psychiczne. Jednak, gdy znajdziemy się na plaży - zapominamy o wszystkim i zaczynamy działać w zupełnie inny sposób. Czy to dlatego, że wszyscy wokół ciebie robią to samo? Jeśli tak, to chciałbym, aby te same zasady były stosowane poza granicami plaży - ludzi powinno mniej obchodzić, co inni mogą myśleć o nich."- powiedział Tadao Cern.

Więcej o Tadao Cern: http://www.tadaocern.com/
  
"While spending a weekend at the seaside, I've decided to visit a public beach that I haven't seen since I was a little boy. There I saw a possibility to recite a lot of stories only from looking at the things that people bring with them. I’ve got so inspired that I had to quit what I was doing at the time and indulge into a new project. I came back the very next week with all my equipment needed for a photoshoot.
I started this series because I was surprised how a certain place or surrounding can affect people's behavior. During our everyday life we attempt to hide our deficiencies, both physical and psychological. However, once we find ourselves on a beach – we forget about everything and start acting in an absolutely different manner. Is that because everyone else around you is doing the same? If yes, I would love that the same rules were applied beyond the borders of the beach – people would care less about what others may think about them." - Tadao Cern.

More about Tadao Cern: http://www.tadaocern.com/

http://golden-wires.blogspot.co.uk/ 
Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern. 
Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern. 
Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern. 
Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern. 
Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern. 
Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern. 
Strefa komfortu - Tadao Cern. Comfort zone - Tadao Cern. 
http://golden-wires.blogspot.co.uk/ 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz